Siis aivan mahtavaa! Tänään vain kuukausi jäljellä minun ja Vannesan häihin, sopivasti hänen 23-vuotis-syntymäpäivänään 18 marraskuuta saamme toisemme siviilihäissä Filippiineillä. :D

Tämän jälkeen pitääkin aloittaa seuraava osa projektia: häiden rekisteröinti Suomen viranomaisille. Eli käytännössä minä maksan leimat häätodistukseen ja hänen matkat Manilaan, tai no pikemminkin Makati Cityn puolelle, että hän saa toimitettua todistuksen Suomen suurlähetystöön. Toivottavasti riittää yhdessä avioliiton rekisteröintikaavakkeen kanssa, joita minulla onkin jo tulostettuna iso vino pino, koska minä tulen silloin jo olemaan takaisin Suomessa hankkimassa rahat siihen, että saadaan hänet ja Irra tänne. :D Ja tietenkin kopio minun passistani pitää liittää mukaan, mikäli oikein muistan.

Päivä päivältä jännitys lisääntyy, vatsassa on yhä enemmän perhosia... mutta samalla on huomattavasti vaikeampi saada tätä hymyä kasvoiltani pois, millään tavalla. Ajatukset harhailee jatkuvasti häneen, matkaan, häihin... Ihme, että pystyn keskittymään töihini, kun on jokunen tonni alla Helsingin teillä ja kaduilla ja matkustajia kyydissä...