Ajattelin nyt laittaa muutaman kuvan esille Filippiinien matkalta tännekin. :D

Keilailemassa - Vannesan äiti, hän itse, minä, Irra ja hänen isänsä

 

McDonaldsissa

 

On muuten hyvän makuista tuo kookosmaito :D

 

Me kaksi

 

Vannesa tietokoneen äärellä

 

Vannesa äitinsä kanssa

 

Ja taas me kaksi... ;) Matkalla Simalaan

 

Vannesa ja Irra Simalassa

 

Vannesa ja Irra taas kerran :D

 

Serkkuja ja minä - Syntymäpäiväjuhlilta

 

Lisää syntymäpäiväjuhlatunnelmaa

 

Ja tämäkin vielä syntymäpäiviltä

 

Fort San Pedro - Minä ja Vannesa

 

Lisää Fort San Pedro -kuvia

 

Fort San Pedrosta edelleenkin

 

Minä ja Vannesa - Taoistitemppelillä otettu kuva

 

Lisää Taoistitemppelikuvia

 

Tämäkin on otettu siellä ;)

 

Minä, Irra ja Vannesa - vieläkin Taoistitemppeliltä

 

Jeepneyn kyydissä matkalla Toledoon